Nowe wydawnictwo trójmiejskiej grupy The Shipyard – Niebieska Linia – jest już dostępne przedpremierowo na platformie muzyczno-rozrywkowej TIDAL. Premiera albumu odbędzie się 19 lutego, ale już teraz nowej płyty można posłuchać przedpremierowo pod adresem: http://listen.tidal.com/album/56974438
W 2014 roku zespół wydał swój ostatni album „Water on Mars”, a już teraz powraca z nowym, trzecim albumem zatytułowanym „Niebieska Linia”. Artyści pozostają wierni swoim dotychczasowym inspiracjom, czyli między innymi zespołom: My Bloody Valentine oraz Joy Division, które ujawniają się w najnowszym albumie. „Oceany” – pierwszy singiel promujący „Niebieską Linię”, ukazał się 11 stycznia 2016 roku.
Dla fanów trójmiejskiego zespołu, TIDAL przygotował niespodziankę. Użytkownicy korzystający z platformy, mogą zapoznać się z najnowszym wydawnictwem The Shipyard tydzień przed premierą.
„To płyta o czasach, w którym żyjemy. O bliskości, której wszyscy potrzebujemy, a która staje się coraz większym luksusem”, mówi Piotr Pawłowski, basista The Shipyard „Myślę, że dzięki przeważającym na niej tekstom w języku polskim Niebieska linia jest bardziej nośna od naszych poprzednich dwóch płyt. Prace nad nią trwały kilkanaście miesięcy, jak zawsze zaprosiliśmy na nią także gości – tym razem głównie ze środowiska jazzowego m.in.. Sławka Jaskułke i Jędrzeja Wróblewskiego. Całość nagraliśmy w dwóch studiach Sound 8 w Gdyni i U-22 w Warszawie. Produkcją zajęli się Piotr Pawlak, który produkował m.in. nasz debiutancki album We Will Sea i nasz wydawca Bodek Pezda, znany m.in. z Agressiva 69″ – dodaje Piotr Pawłowski.
Najnowsze wydawnctwo The Shipyard będzie zawierać następujące utwory:
- Kruki i Wrony
- Na Barykady
- Nightcall
- Oceany
- Wielka Cisza
- We Are At Sea
- Love or Hate
- Morze Las
- Plejady
- I Got That Feeling
- Niebieska Linia
###
O TIDALU
TIDAL to innowacyjna platforma muzyczno-rozrywkowa do odtwarzania oraz odkrywania muzyki artystów z całego świata, pozwalająca na dostęp do unikalnej zawartości, a także na łączenie się i dzielnie się muzyką z artystami. TIDAL jest dostępny w 46 krajach z katalogiem ponad 40 milionów piosenek oraz ponad 100 000 materiałów wideo, a także ekskluzywnych treści w wysokiej jakości. Serwis oferuje muzykę w jakości HiFi, jak na płytach CD, filmy w jakości HD, wyselekcjonowane treści, a także unikalne doświadczenia dla użytkowników.