Jubël przedłuża lato! Nowy taneczny numer „Don’t Kill My Vibe”

Jubël powraca z kolejnym pozytywnym utworem, który przedłuża letni nastrój. „Don’t Kill My Vibe” to przedsmak nadchodzącej EP-ki „Daydreamin'”, która ukaże się jesienią.

Posłuchaj 'Don’t Kill My Vibe’


 
Jubël rośnie w siłę. Po letnim bangerze „Triple A” feat. NLE Choppa, duet wydał szereg remiksów. Ostatnio razem z fińskim raperem CLEDOSemdostarczyli nową wersję  „Triple A”, która dotarła na 13. miejsce fińskiego top 50. Jubël konsekwentnie produkuje kolejne popowe perełki, przedstawiając teraz singel „Don’t Kill My Vibe” z  cytatem „Gettin’ Jiggy Wit It” Willa Smitha.
 
Singiel jest naturalnym krokiem po „Triple A” i stanowi ewolucję brzmienia Jubël. Ostatnio widzieliśmy ich na szwedzkim rozdaniu nagród Rockbjörnen, a tej jesieni wydadzą EP-kę i wyruszą w trasę koncertową.
 
– Zawsze uwielbialiśmy „Gettin’ Jiggy Wit It” i zaczęliśmy śpiewać refren w naszym utworze, pasował idealnie! – opowiadają. – Wtedy zdaliśmy sobie sprawę, że Will z kolei zaczerpnął go z amerykańskiej piosenki z lat 70. zespołu The Bar-Kays. Po roku poszukiwań udało nam się dotrzeć do ich spadkobierców, którzy pokochali naszą wersję i dali nam szansę nadać jej nowe życie! Ściągnęliśmy wszystkie dzieciaki z ulicy i ponownie nagraliśmy refren, co zaowocowało „Don’t Kill My Vibe”.

Jubël szybko stał się wiodącym szwedzkim duetem popowym. Singiel „Dancing In The Moonlight” był przełomowym momentem dla artystów, osiągając ponad 390 milionów streamów na Spotify i docierając na szczyt zestawienia airplay w Wielkiej Brytanii oraz na 11. pozycję na oficjalnej liście singli w UK. Utwór zdobył platynowy status w uznaniu ponad miliardową sprzedaży.
 
„Weekend Vibe” był kolejnym wielkim hitem, gdy znalazł się na wysokiej rotacji w Radio 1, a także zabłysnął na TikToku z 150 milionami wyświetleń.
 
Duet wydał później utwór „So Sick”, który był bardzo popularny na liściekomercyjnych szwedzkich rozgłośniach radiowych („RixFM”, „Power Hit Radio”), a na Spotify znalazł się na liście „Sommerhits 2022”. Kolejny był „Singled Out” podobijający listę przebojów w Szwecji i inspirując 150 tysięcy kreacji na TikToku w ciągu zaledwie 2 tygodni. 
 
Sebastian i Victor zaczynali na szwedzkiej scenie tanecznej – produkowali nagrania dla innych artystów i DJ-owali przez lata. Po raz pierwszy połączyli siły przez SoundCloud, by dość szybko spotkać się „w realu”, kiedy odkryli, że obaj mieszkają w Halmstad na zachodnim wybrzeżu Szwecji. Miasto słynie z długich piaszczystych plaż i letniego życia nocnego – środowiska, które wyraźnie wpłynęło na ich brzmienie. Ich podstawowy koktajl muzyczny to taneczne bity i popowe melodie. To styl, który podbija serca na całym świecie, czego dowodem platyny w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Kanadzie, Irlandii, Australii i Hiszpanii.