Tiësto i Charli XCX nagrali razem wakacyjny hit „Hot in It”. Towarzyszący piosence klip właśnie ujrzał światło dzienne. Za reżyserię teledysku odpowiada Hannah Lux Davis (Ariana Grande, Katy Perry, Demi Lovato). W wideo widzimy Charli XCX jako wyzywającą pracowniczkę sklepu z materacami.
Po tym jak Tiësto usłyszał Charli w „Hot in It„, wiedział, że będzie to przebój lata. Wokalistka anonsowała piosenkę na TikToku, gdzie spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem. Teraz z oficjalnym teledyskiem jej popularność na pewno wzrośnie.
– Niesamowite, jak wszystkim bardzo spodobał się ten numer – mówi Tiësto. – Jestem megapodekscytowany, że możemy podzielić się tym superzabawnym klipem. Charli stanęła na wysokości zadania.
Od premiery zaledwie miesiąc temu, singiel „Hot in It” zdobył 200 milionów odsłon na TikToku i na stories na Instagramie, inspirując 34 tysiące rolek i gromadząc 40 milion streamów na całym świecie. Obecnie to 2. najbardziej popularna piosenka w klubach ze striptizem w USA i zajmuje 15. miejsce na liście US Dance Radio Chart.
„Hot in It” to czwarty utwór z nadchodzącego albumu Tiësto. Wcześniej fani mieli okazję poznać hity „The Business”, „Don’t Be Shy” z Karol G oraz „The Motto” z Avą Max. Wszystkie mają obecnie ponad 2,5 miliarda streamów.
Tiësto Tiësto to artysta, którego nie trzeba przedstawiać. Laureat Grammy, zdobywca platynowych płyt i międzynarodowa ikona. DJ i producent otrzymał tytuł Największego DJ-a wszech czasów w plebiscycie „Mixmaga„, trafił na szczyt zestawienia DJ-ów „Rolling Stone’a” i został nazwany Ojcem chrzestnym EDM przez „Billboard”. Od podziemnych bangerów po luksusowe występy w Las Vegas, Tiësto stworzył patent na bycie światową gwiazdą współczesnej sceny tanecznej. W swoim stylu Tiësto nadal przekracza granice gatunków i wciąż rozwija się w swym fachu. Na koncie ma ponad 36 milionów sprzedanych albumów oraz łącznie 10 miliardów streamów, a także ponad 30 milionów fanów w najróżniejszych zakątkach globu. Śmiało można uznać, że za sprawą niedawnego singla „The Business”, Tiësto zdominował listy przebojów i radiowe rozgłośnie, zdobywając ponad 1,4 miliarda streamów. Utwór zapewnił sobie także nominację do Grammy, solidną pozycję na playlistach Apple i Spotify – „Today’s Top Hits” i „Today;s Hits„, a ponadto dotarł na szczyt listy US Dance Radio. „The Business” zdobył platynowy status w 15 krajach, a w 8 kolejnych pokrył się złotem.Ponadto piosenka znalazła się na listach przebojów w 10 krajach oraz w top 50 na Spotify w 31 krajach. Ponadto Tiësto zapisał się w historii dzięki singlowi „Don’t Be Shy” z Karol G. Była to pierwsza anglojęzyczna piosenka kolumbijskiej wokalistki i pierwsza współpraca DJ z przedstawicielem sceny latynoskiej. Obecnie utwór ma 693M streamów, ponad 1 milion filmików na TikToku i ponad 227 milionów wyświetleń teledysku. Trzeci singiel z nadchodzącej płyty Tiësto, „The Motto” z Avą Max, zgromadził już 691 milionów streamów. Charli XCX Charli XCX to ikona współczesnej sztuki, która pomogła poszerzyć granice pop, łącząc elementy undergroundu z mainstreamem. Jej innowacyjne podejście otworzyło nowe możliwości na popowej scenie nie tylko dla niej, ale i dla innych aspirujących artystów, których wspierała przez ostatnią dekadę swojej działalności. Wiosną 2022 roku wydała najnowszy album „Crash”, na którym znalazły się piosenki „Good Ones”, „New Shapes” (feat. Christine and the Queens and Caroline Polachek), „Beg For You”(feat. Rina Sawayama) czy „Baby”. Poprzednie płyty artystki to : „True Romance” (2013), „Sucker”(2014), „Charli” (2019) i „How I’m Feeling Now” (2020). |