Ogromnie miło jest nam ogłosić, że nowa płyta Taco Hemingwaya osiągnęła sprzedaż na poziomie Złotej Płyty. I to zaledwie w dwa tygodnie!
Skala sukcesu jest tym większa, że “CAFÉ BELGA” ukazała się na rynku z zaskoczenia. Wydaniu płyty nie towarzyszyły ani wcześniejsze zapowiedzi, ani promocja, ani też przedsprzedaż. Taco nie zdecydował się na wybranie utworów singlowych i na wypuszczenie teledysków.
Co ważne, pod hasłem Złotej Płyty dla wydawnictwa “CAFÉ BELGA” kryje się sprzedaż wyłącznie nośników fizycznych zakupionych przez fanów. Stacjonarnie płyta była dostępna wyłącznie w salonach sieci Empik oraz w warszawskim Asfalt Shopie (ul. Kredytowa 8).
Warto też wspomnieć, że na opublikowanej w czwartek 26 lipca 2018 r. przez Związek Producentów Audio Video oficjalnej liście sprzedaży płyt w Polsce za okres od 13 do 19 lipca br. “CAFÉ BELGA” uplasowała się na pierwszym miejscu tabeli. Nowy album Taco Hemingwaya wdrapał się na sam szczyt OLiS-u już w pierwszym tygodniu od daty premiery.
Co więcej, w aktualnym zestawieniu cały czas obecne są dwie inne płyty z dyskografii artysty – “Szprycer” oraz “Trójkąt Warszawski”. Pierwsza z nich pokryła się platyną, druga zaś złotem.