26 czerwca staruje VII edycja letniej akcji specjalnej ESKA Summer City. Ekipy Radia ESKA oraz ESKA TV przez całe lato będą pojawiać się w największych miastach Polski, aby sprawdzić, w jaki sposób młodzi Polacy spędzają wakacje. Partnerem akcji jest producent cukierków Mentos, który realizuje globalną strategię komunikacji „Say Hello”
Aż 15 ekip składających się z reporterów Radia ESKA i ESKA TV wyruszy w Polskę, aby odwiedzić te miejsca, gdzie słuchacze ESKI najchętniej spędzają swój wakacyjny czas. Będą to imprezy plenerowe, koncerty, plaże, deptaki czy kluby. Na „eskowej” trasie znalazły się w tym roku takie miasta, jak: Białystok, Bydgoszcz, Katowice, Kołobrzeg, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Nowy Sącz, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Tarnów, Toruń, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław czy Zakopane. Podczas spotkań ze słuchaczami ekipy ESKI będą rozdawać zaproszenia na letnie imprezy, koncerty i wydarzenia sportowe. Do zdobycia będą również gadżety od Radia ESKA i producenta cukierków Mentos.
W ramach ESKA Summer City co godzinę w Radiu ESKA nadawane będą specjalne lokalne serwisy informujące o najciekawszych letnich imprezach i wydarzeniach w okolicy. Dodatkowo kilka razy dziennie na antenie będzie można usłyszeć relacje z wypraw i spotkań ze słuchaczami w polecanych przez ESKĘ wakacyjnych miejscówkach.
W ramach projektu na antenie ESKA TV będzie można obejrzeć specjalny program „ESKA Summer City”, który m.in. prosto z najgorętszych nadmorskich kurortów poprowadzi Ola Kot.
Szczegółowe informacje będą zamieszczane na dedykowanej akcji podstronie na Eska.pl oraz eskaINFO.pl. Relacje zostaną także uzupełniane materiałami dodatkowymi zamieszczanymi w mediach społecznościowych – na Facebooku, Snapchacie i Instagramie Radia ESKA.
Projekt ESKA Summer City jest realizowany we współpracy z właścicielem marki Mentos – Perfetti van Melle, i domem mediowym PHD OMD.