1 marca startuje kampania wizerunkowa Radia VOX FM „W Rytmie Hitów”, która potrwa do końca miesiąca. W spocie z udziałem prezenterów stacji wykorzystano piosenkę zespołu Akcent „Przez Twe Oczy Zielone”, który obecnie bije rekordy popularności na kanale YouTube.
Bohaterami spotu reklamowego są słuchacze Radia VOX FM, podróżujący w imprezowej atmosferze miejskim autobusem. Stacja kolejny raz udowadnia, że skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców. Niezależnie od wieku każdy znajdzie na antenie rozgłośni najlepszą muzykę rozrywkową, która wprawia w dobry nastrój.
– Ostatni rok pokazał, że wyniki słuchalności utrzymują się na wysokim poziomie. Pierwsza pozycja VOX FM wśród stacji ponadregionalnych to wynik konsekwentnego budowania marki VOX FM oraz podejmowanych działań programowych i promocyjnych, ale przede wszystkim pracy świetnego zespołu. W wiosennej kampanii podkreślamy charakter radia, skierowanego do szerokiej grupy odbiorców odnajdujących zabawę i pozytywne emocje w prezentowanym przez nas formacie muzycznym. Dlatego też w reklamie wykorzystaliśmy najpopularniejszy obecnie rodzimy utwór „Przez Twe Oczy Zielone”, który na samym tylko You Tube’ie ma 84 mln odsłon, a na antenie VOX FM obecny jest od dnia swojej premiery – mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia VOX FM.
Za scenariusz spotu telewizyjnego oraz jego realizację odpowiada Agencja Las Rąk.
Kampania Radia VOX FM „W Rytmie Hitów” ma zasięg ogólnopolski. Obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TV Puls, pakiet TVN MIX Dorośli, Polsat MIX Ogólny, VOX Music TV, Polo TV, FOKUS TV, NOWA TV, 8TV), Internet (m.in.Se.pl, Poradnikzdrowie.pl, Muratordom.pl, Urządzamy.pl, Mowimyjak.pl, Beszamel.pl, WymarzonyOgrod.pl, Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl), kino (Multikino, Cinema City, Helios). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.