Czegoś takiego w Polsce jeszcze nie było. O północy z 2 na 3 marca w centrum Warszawy zostanie otwarty Ed Sheeran Pop-Up Store. Akcja jest elementem promującym nowy album artysty – „÷ (Divide)” – największej premiery muzycznej tego roku.
Na Szpitalnej 8 powstanie specjalnie zaprojektowany sklepie w całości dedykowany Edowi Sheeranowi. Od północy z 2 na 3 marca dostępna będzie tu najnowsza płyta brytyjskiej gwiazdy „÷ (Divide)”. To nie wszystko! Tylko tutaj w dniu premiery dostępna będzie wersja deluxe albumu „÷ (Divide)”. W sklepie będą również niedostępne nigdzie indziej w Polsce gadżety promujące płytę „÷ (Divide)”. Ponadto każdy, kto pojawi się w sklepie, będzie miał szansę wygrać dwa bilety na koncert Eda Sheeran w Londynie.
Więcej o Ed Sheeran Pop-Up Store tutaj: https://www.facebook.com/events/1737895659873318/
Zapowiadany na 3 marca album „÷ (Divide)” promują single „Shape Of You” i „Castle On The Hill”. Od premiery wymienione piosenki zostały odtworzone w streamingu ponad miliard razy. Pierwsza z wymienionych pobija własne rekordy tygodniowego odtwarzania w serwisie Spotify. Ostatni wynik to 53 miliony w ciągu siedmiu dni! W Polsce utwory uzyskały wyróżnienia w postaci (odpowiednio) potrójnej platyny i platyny. Singiel „Shape of You” w zaledwie trzy tygodnie dotarł na pierwsze miejsce najczęściej odtwarzanych utworów przez polskie stacje radiowe. „÷ (Divide)” jest trzecim albumem w dorobku artysty. Płyta „+” (2011) pokryła się w Polsce podwójną platyną, natomiast „x” (2014) osiągnął w naszym kraju status diamentowej płyty.
Do tej pory Ed sprzedał ponad 23 mln płyt na całym świecie. Jego klipy na oficjalnym kanale na YouTubie obejrzano ponad 3,6 mld razy! Jeszcze lepiej przedstawiają się osiągnięcia streamingowe Eda. Wszystkie jego utwory odtworzono w tym formacie aż 9,4 mld razy!