Soundtrack do filmu „Sztuka Kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” przedpremierowo w TIDAL!

Ścieżka dźwiękowa do filmu Marii Sadowskiej „Sztuka Kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” będzie miała swoją oficjalną premierę w dzień zakochanych czyli 14 lutego, ale już od dzisiaj można jej posłuchać w serwisie TIDAL. Muzykę do filmu skomponował głównie JIMEK, ale oprócz jego utworów znalazły się tam również piosenki Ani Rusowicz w duecie z Mitch & Mitch, Kapeli Czerniakowskiej czy Czerwonych Gitar. Album jest dostępny w TIDAL pod tym linkiem https://tidal.com/album/70108887

Album z muzyką z filmu będzie dostępny od 14 lutego, ale już dzisiaj użytkownicy TIDAL mogą go posłuchać na tydzień przed premierą. Ścieżkę dźwiękową do filmu skomponował w dużej mierze JIMEK czyli Radzimir Dębski, który od wielu lat komponuje muzykę do filmów, seriali, festiwali, spotów reklamowych oraz spektakli teatralnych. Szersza publiczność usłyszała o nim w kwietniu 2012 roku po wygranej w konkursie na remix utworu Beyoncè „End of Time”.

Film jest wielopoziomowy, a jego siła tkwi w aktualności. Problemy poruszone przez Michalinę Wisłocką w książce „Sztuka kochania” powinniśmy już mieć za sobą, jednak z wieloma z nich ciągle musimy się zmierzyć – tłumaczy Radzimir Dębski. „Sztuka kochania” opowiadana jest bardzo szybko. Mamy tu dużo powrotów do przeszłości i wizji przyszłości. To daje pole do popisu – wspominając pracę nad ścieżką dźwiękową do filmu Marii Sadowskiej.

Oprócz jego kompozycji na albumie można usłyszeć piosenkę „W co mam wierzyć”, oryginalnie wykonywaną przez zespół Breakout, przypomnianą w brawurowej wersji przez Anię Rusowicz i zespół Mitch & Mitch, ale również utwory Kapeli Czerniakowskiej, Czerwonych Gitar czy wspomnianego Breakout.

https://listen.tidal.com/artist/4483240

###

O TIDALU 

TIDAL to innowacyjna platforma muzyczno-rozrywkowa do odtwarzania oraz odkrywania muzyki artystów z całego świata, pozwalająca na dostęp do unikalnej zawartości, a także na łączenie się i dzielnie się muzyką z artystami. TIDAL jest dostępny w 52 krajach z katalogiem ponad 42 milionów piosenek oraz ponad 140 000 materiałów wideo, a także ekskluzywnych treści w wysokiej jakości. Serwis oferuje muzykę w jakości HiFi, jak na płytach CD, filmy w jakości HD, wyselekcjonowane treści, a także unikalne doświadczenia dla użytkowników.