4 grudnia ukazała się najnowsza płyta Coldplay „A Head Full of Dreams”. W ramach promocji wydawnictwa w Warszawie ruszyła wyjątkowa kampania reklamowa. Jest to jedyna tego typu akcja promocyjna albumu na całym świecie.
W wybranych przystankach w Warszawie pojawiły się oryginalne płyty „A Head Full of Dreams”. Aranżacja wiat nawiązuje do barwnej okładki płyty. Muzycy Coldplay przykładają olbrzymią wagę nie tylko do muzyki, ale również do wizualnej oprawy swojej twórczości. Na własne oczy mogą się o tym przekonać przechodnie w Warszawie.
Piosenki na „A Head Full Of Dreams” Guy Berryman (gitara, basowa, chórki, klawisze, instrumenty perkusyjne), Jonny Buckland (gitara prowadząca, chórki, klawisze, harmonijka), Will Champion (perkusja, chórki, fortepian) i Chris Martin (śpiew, fortepian, klawisze, gitara rytmiczna), nagrywali w Malibu, Los Angeles i Londynie. Produkcję powierzyli norweskiemu duetowi Stargate (Tor Erik Hermansen i Mikkel Storleer Eriksen) oraz wieloletniemu współpracownikowi Rikowi Simpsonowi.
Na albumie pojawiają się wspaniali goście, między innymi Beyoncé, Noel Gallagher, Tove Lo, Gwyneth Paltrow, Merry Clayton, a nawet prezydent USA Barack Obama. Anglicy zawarli na płycie 11 piosenek oraz jeden ukryty utwór, „X Marks The Spot”.
Płytę promuje trącąca klasycznym disco radosna, optymistyczna kompozycja „Adventure Of A Lifetime”, zilustrowana kapitalnym, animowanym klipem, w którym Coldplay wcielają się w szympanse, grające na instrumentach, śpiewające i tańczące, wyreżyserowanym przez Mata Whitecrossa. Teledysk można sobie przypomnieć na tej stronie:
Tracklista płyty „A Head Full Of Dreams”: 1. A Head Full Of Dreams
|