Multiplatynowy artysta Jason Derulo wydał właśnie nowy singiel „Mamacita„, który nagrał z portorykańskim raperem, wokalistą i autorem tekstów – Farruko.
Jason Derulo szykuje się obecnie do serii festiwalowych występów po Europie, by po wakacjach wrócić z koncertami do USA. Przypomnijmy, iż Jason wystąpił w Polsce 30 października 2018 roku na warszawskim Torwarze, gdzie przywitały go tłumy tańczących fanów!
Co więcej, wokalista niedawno dołączył do obsady filmowej adaptacji słynnego musicalu „Koty” („Cats”), gdzie zagra u boku Jennifer Hudson, Idrisa Elby, Taylor Swift, Iana McKellena, Judi Dench, Rebel Wilson i Jamesa Cordena. Premiera planowa jest na 20 grudnia!
Wkrótce ukaże się klip do nowego singla „Mamacita„, który wyreżyserował sam Jason, a pojawiają się w nim Farruko oraz Emma Slater – gwiazda programu „Dancing with the Stars” (amerykańskiego „Tańca z Gwiazdami”). Zanim ujrzymy ten widowiskowy teledysk możemy zobaczyć Jasona w równie tanecznym lyric video.
Jason Derulo ma na koncie 130 milionów sprzedanych płyt, będąc tym samym jednym z największych współczesnych wokalistów, autorów piosnek i gwiazdorów popkultury. Jego ostatnia piosenka – „Goodbye„, nagrana z Davidem Guettą, Nicki Minaj i Willym Williamem – tylko na Spotifyu ma 173 miliony odtworzeń!
Przełomowy singel Derulo, „Whatcha Say„, pięciokrotnie pokrył się platyną, numery „Talk Dirty”, „Want To Want Me” i „Ridin’ Solo” (feat. 2 Chainz) zdobyły status poczwórnej platyny, a „Wiggle” z udziałem Snoop Dogga to potrójna platyna. Jason ma też w dorobku podwójnie platynowe utwory – „Trumpets” i „In My
Head”. Ponadto „Marry Me”, „The Other Side”, „It Girl”, „Get Ugly” i
„Don’t Wanna Go Home” to single, których sprzedaż zapewniła platynowy
status. Warto też dodać, że utwór „Colors„, który był piosenką Coca-Coli towarzyszącą Mistrzostwom Świata w piłce nożnej w 2018 roku, doczekał się 221 milionów odsłuchów na platformach streamingowych.
Łącznie piosenki Jasona Derulo mają ponad 15 miliardów streamów, a klipy 5,7 miliarda odsłon na YouTube. W radiu jego piosenki dotarły do ponad 22 miliardów słuchaczy za sprawą ponad 4,4 miliardów prezentacji. Jason gościł też w telewizji
– wykonał temat przewodni w programie „Monday Night Football”, a jako
inwestor współtworzył takie przedsięwzięcia jak „Catch L.A.” oraz
„Rumble Boxing” z Sylvestrem Stallone’em i Ashtonem Kutcherem. Gdyby
tego było mało, we współpracy z Warner Chappell Music, powołał do życia
swoją firmę wydawniczą – Future History.