Niespodzianek związanych z płytą Dawida Kwiatkowskiego „13 grzechów niczyich” ciąg dalszy! Już 13 czerwca, tylko przez jeden dzień, funkcjonować
będzie specjalny Pop Up Store związany z najnowszym albumem artysty. W
tym dniu siedziba Warner Music Poland zamieni się w spersonalizowaną
przestrzeń Dawida Kwiatkowskiego, w której będzie można kupić wyjątkowy
oraz limitowany merch: bluzy, koszulki, skarpetki, plakaty i inne
gadżety związane z albumem „13 grzechów niczyich”. Nie zabraknie również
płyt! Sam Artysta potwierdził swój udział w wydarzeniu, więc jest to
idealna szansa na spotkanie, zdobycie autografu oraz zrobienie zdjęcia i
zamienienia kilku słów z Dawidem.
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 13:13, w siedzibie Warner Music Poland przy ul. Osmańskiej 11 w Warszawie.
Pop Up Store to kolejny element promocji najnowszej płyty Dawida Kwiatkowskiego. Na początku bieżącego tygodnia, w czternastu miastach Polski pojawiły się billboardy dedykowane utworom z albumu „13 grzechów niczyich”. W każdej lokalizacji znajduje się billboard z przypisanym utworem oraz grzechem, a wszystkie zawierają specjalne kody QR, które po zeskanowaniu przenoszą słuchaczy do specjalnej wiadomości od artysty dla fanów w danym mieście.
Najnowszym singlem promującym album jest utwór „Mordo”, do którego teledysk zrealizowała ekipa H D S C V M.
Limitowana edycja najnowszej płyty Dawida Kwiatkowskiego błyskawicznie wyprzedała się we wszystkich sklepach. Wersja sklepowa, do której poligrafię zaprojektował ceniony grafik Forin, wydana jest w niestandardowy sposób i naprawdę warto posiadać fizyczne wydanie w swojej kolekcji.
„13 grzechów niczyich” to pierwszy efekt współpracy Dawida Kwiatkowskiego i Warner Music Poland. Krążek ten jest pewnego rodzaju spowiedzią, którą tworzył przez ostatnie dwa lata z kilkoma producentami oraz kompozytorami z Polski, Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Historia powstawania albumu zapisana jest na dyktafonie Dawida. Artysta nagrywał dzień po dniu dziesiątki melodii, które wpadały mu do głowy, fragmenty tekstów czy rozmów (ich części usłyszycie w pojedynczych piosenkach). Nagrania wysyłane były grupie ponad dwudziestu osób pracujących nad albumem, które wspólnie z Dawidem „ubierały” jego emocje, przeplatając je ze swoimi doświadczeniami. Album zawiera czternaście różnych stylistycznie utworów. Trzynaście z nich ma wspólną cechę – grzech, który nie powinien nim być… Czy miłość, marzenia albo przyjaźń mogą prowadzić do zgubienia? Czy tylko złe cechy mogą być „grzechem”? Odpowiedzi szukajcie na płycie, która jest nowym otwarciem w karierze Dawida. Czternasty utwór został nagrany na dyktafon równo pięć dni przed zamknięciem płyty. Czy znajdziesz odpowiedź, o której piosence mowa?
„To różnorodny album, ale przez to wyjątkowo prawdziwy. Pisałem i nagrywałem to, co czuję w danym momencie i jak czuję. To podróż po różnych emocjach i tematach. Nie ma tu tabu ani sztucznych uśmiechów” – tak o swoim najnowszym dziele wypowiada się Dawid.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie AkceptujeRejectwięcej
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.