Słuchaj Thirty Seconds to Mars w TIDAL 
i wygraj bilety na koncert w Łodzi

Już w kwietniu zespół braci Leto zawita do Polski podczas wielkiej trasy koncertowej 2018! Thirty Seconds to Mars to niewątpliwie jeden z najlepiej grających na żywo zespołów, a wynik ponad 15 milionów sprzedanych płyt potwierdza, że trzymają najwyższy poziom. TIDAL wspólnie z Play zorganizował konkurs, w którym do wygrania są bilety na koncert grupy w Łodzi. 

A co trzeba zrobić, aby zgarnąć jedno z pięciu podwójnych zaproszeń na wydarzenie? Wystarczy  odsłuchać Thirty Seconds to Mars w czasie rzeczywistym na platformie TIDAL:  tidal.com/artist/4865041 i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. O bilety można walczyć do 22 stycznia do godziny 23:59:59.

Zespołu Thirty Seconds to Mars nie trzeba nikomu przedstawiać.  Na początku był to jedynie rodzinny projektem Jareda i Shannona Leto. Po pięciu latach dołączył do nich gitarzysta Tomo Miličević i to zdecydowanie przyczyniło się do wzrostu popularności grupy. Zespół błyskawicznie odniósł ogromny sukces, a ich koncerty zaliczane są do jednych z najlepszych na świecie. Charyzma członków grupy i umiejętne łączenie grunge’u, rocka alternatywnego i elektroniki sprawiają, że na ich koncerty przychodzą tłumy, płyty sprzedają się w milionowym nakładzie, a utwory pną się na szczyty list przebojów. Tych, którzy chcą zawalczyć o bilety na te wyjątkowe wydarzenia muzyczne zapraszamy do wysłuchania playlisty Thirty Seconds to Mars.

 

O TIDAL:

TIDAL to globalna platforma rozrywkowa stworzona dla fanów przez artystów z całego świata. Użytkownicy TIDAL cieszą się dostępem do unikalnej zawartości, która bezpośrednio łączy artystów z fanami na wiele sposobów. Serwis oferuje bezstratną jakość dźwięku – jak na płycie CD, wideo o wysokiej rozdzielczości, możliwość odkrywania nowych artystów poprzez TIDAL Rising i unikalne przeżycia dzięki TIDAL X. TIDAL jest dostępny w 52 krajach z katalogiem ponad 50 milionów utworów oraz 190 000 materiałów wideo w wysokiej jakości. Więcej informacji na stronie www.tidal.com.

Obserwuj TIDAL: http://facebook.com/tidal, http://twitter.com/tidalhifi i https://instagram.com/tidal/