#Kulturalnastrefa to cykl działań, dzięki którym artyści, autorzy książek i muzycy mogą łączyć się z odbiorcami bezpośredni sposób, prosto ze swoich domów. Akcja ma na celu zaproszenie słuchaczy i czytelników na platformy online i bezpośrednie wsparcie całej branży kulturalnej. Kryzys, z jakim przyszło nam się bowiem zmierzyć, to problem nie tylko zdrowotny, ale także gospodarczy i dotyka wielu branż oraz pracowników.
Wydawnictwo Agora we współpracy z Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl pragnie wesprzeć działalność kulturalną, zachęcając odbiorców do słuchania muzyki i czytania książek bez konieczności wychodzenia z domu. Do inicjatywy dołączyły sklepy internetowe: kulturalnysklep.pl oraz publio.pl – już niebawem na obu stronach znaleźć będzie można atrakcyjne rabaty na muzykę i książki wydawane przez Agorę. Ponadto akcja objęta jest patronatem rozgłośni: TOK FM, Rock Radio, Radio Złote Przeboje i Radio Pogoda.
Koncerty, możliwość wirtualnego spotkania z autorem, czy odczyty fragmentów książek, to tylko kilka z przygotowanych przez nas działań na najbliższe tygodnie. W ramach akcji planujemy szereg spotkań za pomocą transmisji live, głównie poprzez nasze profile w mediach społecznościowych.
Akcja wystartuje we czwartek (19.03) o godzinie 17:30 na fanpage Agora Muzyka (https://www.facebook.com/agoramuzyka). Na początek przygotowaliśmy przedpremierowy pokaz teledysku do singla „Kłamiesz” w wykonaniu Renaty Przemyk i Vienia. Live poprowadzi Vienio, który z chęcią odpowie na pytania widzów.
Oficjalna premiera teledysku na YT planowana jest w piątek o 12:00 (20.03) na kanale Agora Muzyka (https://www.youtube.com/user/KulturalnaStrefa).
Singiel pochodzi z płyty „Renata Przemyk i Mężczyźni” – premiera 8 maja. Płyta wydawana jest nakładem Wydawnictwa Agora.
Bądź z nami online, ale #zostańwdomu
Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/193583008758645/